A chaqueta de Nasrudín

O Nasrudín tamén foi coñecido por Nasreddin. As súas historias eran escoitadas en moitos sitios e tiña varios nomes. Nesas historias, ás veces parece moi listo e outras semella ser un poquiño tonto, pero sempre con algo de humor. Pois as bromas eran parte da súa vida.

Ismaíl e Nasrudín viviron un tempo nunha aldea de Exipto, moi preto das famosas pirámides. Un día, ao saír da casa, Nasrudín tropezou e caeu polas escaleiras abaixo.

Ismaíl, que estaba durmindo, espertouse e berrou:

-Pero, ¿que pasa?
-Nada importante -contestou Nasrudín-. Era a miña chaqueta que caeu polas escaleiras.
-¿A túa chaqueta… ? Pero ¿e ese ruído?

Entón, Nasrudín dixo:

-O ruído foi porque eu ía dentro…

Seguro que tropezaches máis dunha vez. ¿Non é certo? Cóntanos algunha desas caídas que che fixera rir…


Giza Pyramids in Giza
A ver se descubres a Ismaíl e a Nasrudín entre as pirámides de Exipto.
Para máis información, fai click aquí.

12 comentarios

Anónimo dijo...

Qué bonito contemplar las famosísimas pirámides. Así que nuestro Ismaíl también vivió por allí, bueno, bueno, esto promete, además si Nasrudín es tan torpe creo que la risa está asegurada, es genial, si es que la culpa la tiene la chaqueta, qué sino.

Anónimo dijo...

Hola ismail y Mario,las piramides son muy bonitas pero no se ampliar la pantalla un fuerte beso.

Anónimo dijo...

hola, no consigo ampliar las piramides. Un fuerte abrazo

Anónimo dijo...

Hola ismail y Mario soy Eloy, me gustan mucho las piramides pero no consigo ampliarlas. Un fuerte abrazo

Anónimo dijo...

Hola a todos! como ya casi todos sabéis soy la tía de Jacobo y como esto va de caídas que hacen reír mucho pues me he dispuesto a contaros una mía:
Cierto día por la mañana, iba yo camino del metro en Madrid para ir a trabajar, bajo las escaleras hacia el andén y a mitad de escaleras veo que el metro ha llegado ya a la estación asique me pongo a bajar dichas escaleras a "toda pastilla", resulta que en el andén habían pasado la fregona con lo cual, en cuanto puse el pie en el andén patiné y pummmm!!! me di con el "pompis" en el suelo y salí esquiando medio andén.
Vaya vergüenza me llevé, más que nada porque todos los viajeros que iban en el metro salieron a la puerta para ver qué había pasado y yo allí "espanzurrada" boca arriba.
Espero que os haya gustado y sobretodo que os hayáis reído mucho.
Besos a todos.

Anónimo dijo...

Hola Luz, nosotros esperamos que el "pompis" no te doliese mucho...

Anónimo dijo...

Así que me entero de los avatares de mi hermana Luz por este blog, sabed que Luz recibirá un buen tirón de orejas en breve por no haberme puesto al día de estas pequeñas caídas en el metro madrileño, menos mal niños que aquí de momento no tenemos.

Anónimo dijo...

Hola Ismail, soy Daniel. Tu blog es muy bonito.

Anónimo dijo...

Hola Ismail. ¿Como estas con Fatima? Espero que me lo cuentes algun día de estos .Un beso fuerte para los tres.

Anónimo dijo...

Un dia me cai del caballo y ice doble boltereta.

Mario Aller dijo...

Hai tempo, cando vivía en Pontevedra,estabana casa dun amigo. Tropecei cunha caixa e caín de cú polas escaleiras abaixo... E era unha escaleira ben grande. Ao principio puxen cara triste,pero despois rímonos un montón...

Anónimo dijo...

Hola Mario eu cando era pequena na cama estaba durmindo enton estaba na esquina da cama di media volta e cain da cama desperteime e cando me vin no chan ´´ espanzurrada ´´ echei unha risa e despois me ri un monto e despertei aos meus pais.